Xiula
amb Descontrol Mparental
XIULAamb Descontrol Mparental
El cinquè disc de Xiula, Descontrol Mparental, segueix amb l’essència de posar música als problemes familiars, però aquest cop posen el focus d’atenció en els pares i mares.
Això és un concert terapèutic familiar, per aquest ordre. Ha arribat l'hora de fixar-nos en el què ens passa a tots i totes des del moment en que criem i l'univers ens canvia. Aquest cop, doncs, el viatge serà a través de diferents moments de la criança, de moments familiars ineludibles amb la intenció que tothom s'hi pugui sentir reflectit. Com sempre a través de la música, l'humor i la interacció amb el públic, els XIULA miraran de remoure les emocions del públic i generar un espai de reflexió per pares i mares. Hi haurà moments per riure, per cantar i ballar però també per plorar ben agafats i deixar que la tristesa ens visiti. Ja des d'abans de l'inici de l'espectacle, el clima creat serà el d'una sessió de teràpia amb tocs sorprenents. El públic haurà de respondre unes enquestes virtuals i entrarà en una sala on els rebrà un terapeuta i anirà situant-los en l'aquí i ara. A partir d'aquí començarà el recorregut musical pel cinquè disc de XIULA amb tots els seus altibaixos i visites sorpresa d'alguns clàssics del grup fins a un final de celebració conjunta. Emocions i electrònica en un espectacle interactiu amb més fibra que abraçar-te a un codony.
El nou disc és el treball més sincer del grup i compta amb les col·laboracions d'Albert Pla, Clara Peya, Suu, Beth, Ivette Nadal,Elena Gadel iSelma Bruna.
Fitxa artística
Creació i direcció: XiulaLletra i música: XiulaMúsics i educadors:
Rikki Arjuna, veu i guitarres Jan Garrido, veu i guitarres Adrià Heredia,baix, guitarra i veus Marc Soto, percussió, bateria i veus David Bernal, trombó i fiscorn Kai Stroink, trompeta Producció i feeling: Paula Granja Disseny de so: Aitor González Disseny de llums: Arnau Pardo Disseny artístic: Xavi Oribe
Edat recomanada: infantil i juvenil, espectacle per a tota la família.
Durada: 1 hora i 20 minuts